Młodszy Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- realizacja zamówień klientów w systemie SAP oraz monitorowanie terminów ich realizacji
- weryfikacja i rozpatrywanie reklamacji w dostawie
- wprowadzanie danych do systemu SAP: oferty i umowy, cenniki
- zlecanie transportu sprzętu na instalację do klientów firmy
- zaangażowanie w bieżące zadania, procesy i projekty w Dziale Logistyki
- raportowanie do Kierownika Działu Logistyki
- bieżąca współpraca z Działem Handlowym i Działem Finansowym
Nasze wymagania
- płynna znajomość języka polskiego
- min 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta)
- doświadczenie w obsłudze systemów logistycznych lub księgowych (mile widziana praktyczna znajomość systemu SAP, doświadczenie w pracy z systemem SAP S4HANA będzie dodatkowym atutem)
- ukończone wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatnich lat nauki na studiach magisterskich (mile widziane studia z zakresu logistyki lub łańcucha dostaw)
- praktyczna umiejętność obsługi MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanym
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- umiejętność logicznego myślenia oraz pracy w zespole
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- proaktywność oraz chęć podejmowania nowych zadań i rozwijania swoich umiejętności
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- pracę w elastycznym systemie hybrydowym (3 dni praca w biurze, dowolne 2 dni praca z domu)
- narzędzia pracy niezbędne do wykonywania obowiązków
- interesującą pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o pozycji globalnego lidera
- proces onboardingowy dopasowany do specyfiki pracy i stanowiska
- indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego, wzbogaconą programem mentorskim ze strony doświadczonych pracowników firmy oraz dostępem do wewnętrznych systemów e-learningowych; szkolenia zewnętrzne oferowane w zależności od etapów rozwojowych
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu rozwoju kariery oraz system premiowy powiązany z rezultatami pracy